sâmbătă, 13 septembrie 2008

Dimineata

Trebuia sa merg azi la Toplita... si eram atat de entuziasmata... dar, au intervenit alte lucruri, si nu s-a mai intamplat... cand am aflat, am fost dezamagita... credeam ca azi va fi o zi oribila... cu zugravit si plictiseala... m-am trezit, si afara vant si nori... parca lipseste ceva, nu? Da, ploaia... lipseste ploaia... azi m-am trezit fericita... si in plus, am primit un telefon, care mi-a inseninat ziua si mai mult... o voce draga printre primele lucruri pe care le-am auzit... azi nu voi fi doborata... azi zbor... azi iubesc... azi am destula fericire sa va dau la toti... zambiti, e sambata, e toamna... e o zi noua... somnul a sters toate problemele, toate grijile si toate frustrarile... bucurati-va, profitati de lipsa lor...

Un comentariu:

Anonim spunea...

what a night :))

GOOD MORNING!

voce draga? >:) :-/