duminică, 30 august 2009

Din nou septembrie...

Acum aproape un an cand mergeam sa-l duc pe frate-meo in Sighisoara (sa ma asigur ca pleaca si scap de el o scurta perioada :)) ) am descoperit ca imi place toamna... azi mi-am dat seama ca in scurt timp aceasta vine iar... cu frunzele aramii care transforma fiecare trotuar intr-un covor colorat, mi-am dat seama ca peste o saptamana va fi septembrie, luni... mi-am dat seama ca vine toamna si imi aduce inspiratie... asa ca, probabil ne auzim curand... intre timp, savurati piesa lui Brenciu...

2 comentarii:

Anonim spunea...

shhhhhht ...melancolie....nu ne trebe'.....dar inspiratie parca da

welcome b**** :P:*

Dia spunea...

nu nu nu... ai inteles gresit... melancolie nu... dupa cum ziceam: imi place toamna... toamna imi aduce doar lucruri bune... ca in fiecare an :D