marți, 14 octombrie 2008

One more thing...

Asa din solidaritate, fraternitate sau suroritate (cum s-o chema asta), mai postez un Top 7... topul lui frate-meo...care imi citeste blogul de peste mari si tari :D)

1. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence ( Tiesto Mix )
2. Rihanna - Disturbia ( Jody den Broeder Remix )
3. Chris Lake - Only One ( Original Mix )
4. Alanis Morissette - Underneath ( Josh Harris Remix )
5. Axwell - Feel The Vibe ( 'Till The Morning Comes )
6. Above and Beyond - Air For Life ( Mirco de Govia Edit )
7. Mondotek - Alive ( Tecktonik )

Imi cer scuze pentru continutul clipurilor, dar cica remixurile nu au videoclipuri... asa ca am pus ce am primit :P

2 comentarii:

Anonim spunea...

salutari mitza >:D<
mi dor de tine :))
hai acasa si adumi si mie niste tenesi convers :)) >:)

DV spunea...

Bun playlist,right on my taste